Pagina's

donderdag 25 maart 2010

#12 kritische noot

Leuk medium, dat Twitter, maar ik vind het een ramp om zo'n verslag van het DB-congres te lezen. Er staan zoveel berichtjes door elkaar en bovendien vind ik de zinnen soms zo staccato gecomponeerd dat ik er geen touw aan kan vastknopen.
Bovendien gaat iedereen op een gegeven moment over hetzelfde twitteren (gefeliciteerd Vredespaleis) en moet je pagina's overslaan voordat je weer bij een nieuw onderwerp komt.
Affijn, ik ben natuurlijk nog een Twittergroentje en moet nog wennen aan het taalgebruik, maar laat mij maar lekker die paar mensen volgen die af en toe eens een tweet posten.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij Janneke dat jij het ook een ramp vond om het verslag van het DB-congres te lezen. Ik heb zo tussendoor vandaag eens gekeken op de Congres Twub maar ik werd er niet veel wijzer van. Mensen die samen in de trein zaten, lekkere koffie en een lekkere lunch maar goed kunnen volgen waar het nu precies over gegaan is, is me niet gelukt. Dan moet je waarschijnlijk constant de tweets volgen. Ik wacht dan toch liever jullie verslag af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Janneke, je bent al druk bezig je infobesitas onder controle te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen