Pagina's

maandag 19 april 2010

#15 Met het oog op podcast

Ik heb speciaal een goedkoop mp3-spelertje (1GB) aangeschaft om mijn favoriete radioprogramma 'Met het oog op morgen' te kunnen beluisteren als podcast.
Tijdens mijn avonddienst download ik 'het oog' en tijdens mijn terugreis luister ik dan lekker naar muziek en nieuws van de dag ervoor.

Ik heb wel ontdekt dat er verschillende uitgangen (extensis) zijn voor de podcasts. De podcast van het oog die ik van www.podcastdirectory.com heb proberen te downloaden had als uitgang mp3.torrent en die kon ik niet beluisteren.
En ook de podcast die via Itunes wordt aangeboden krijg ik niet aan de praat.

Dus als het niet direct lukt: blijf even proberen, want dit is toch wel een heel handige toepassing. Radio luisteren als het jou uitkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten